martes, 26 de marzo de 2019
Plan de Igualdade do CPI de Cervantes
Plan de igualdade do CPI de Cervantes
O meu centro está situado nun entorno rural. Todavía danse actitudes estereotipadas e machistas no que se refire a corresponsabilidade e as tarefas do fogar e certos prexuizos acerca da valía diferente de homes e mulleres.
Os obxetivos e contidos van dirixidos a unha poboación adolescente de 12 a 16 anos.
Os obxetivos e contidos van dirixidos a toda a comunidade educativa.
Eixo I
Incorporación transversal da perspectiva de xénero e da igualdade de oportunidades nos distintos documentos do centro.
Eixo II
Desenvolvemento dun proxecto vital libre de estereotipos de xénero
Eixo III
Perspectiva de xénero de cara ao éxito escolar, acollendo a diversidade (lingüística, étnica, socio económica e sexual...)
Eixe IV
Respostas afectivo sexuales sanas, harmónicas y tolerantes coa diversidade
Eje V
Revisión das relacións abusivas de poder e a violencia sistemática no exercicio das relacións de poder
Eje VI
Abordar a detección precoz e dar unha resposta eficaz e sistemática a violencia de xénero.
Obxetivos
Eixo 1
Documentación organizativa dos centros
-Revisión de materiais didácticos
-Revisión do plan de convivencia. Actuaciones en casos concretos de conductas contrarias a convivencia por razón de sexo
Eixo 2
Poñer a disposición dos centros: recursos, estratexias, materiais encamiñados a crear espacios e tempos de convivencia non estruturados libres de roles de xénero.
Participación de axentes sociais diversos
Actuacións de sensibilización dirixidas a comunidade educativa
Traballo en rede e visibilización de boas prácticas
Trabajo en red y visibilización de buenas prácticas
Este primeiro trimestre imos a abordar o problema da violencia de xénero identificando tres vertientes: psicolóxica, física e sexual. Igualmente faremos actividades relacionados coa detección dos primeiros indicios e sinais de alerta nas relacións afectivas dos adolescentes.
Os alumnos e alumnas terán contacto coa filosofía do movemento (heforshe). Unha interpretación do feminismo que se manifesta a través dunha actitude e disposición incompatible coa hostilidade ou a carraxe contra o sexo masculino. Pretende o desenvolvemento dunha persona superando estereotipos sexistas que nos condicionan.
Analizaremos tamén distintas cancións que teñen unha mensaxe machista ou de dominación.
Eixo 3
-Facilitar modelos profesionais diversos que rompan os roles de xénero.
Análisis de ponencias de mulleres emprendedoras en distintos campos profesionais.
Potenciación de talentos persoais en pe de igualdade
Eixo 4
Implantar orientacións para a abordaxe da educación afectivo sexual dende a perspectiva da diversidade e un proxecto de vida libre e saudable
Tratamento normalizado da realidade transexual
Colaboración con axentes socioeducativos para a abordaxe da saúde afectivo sexual.
Análisis de videos publicitarios onde se observe cosificación da muller.
D
Eixo 5
Fortalecemento de programas e materiais sobre a socialización preventiva contra a violencia de xénero.
Análisis de textos nos que se expliquen os distintos tipos de violencia de xénero. Perfil do maltratador e da maltratada. Como se produce o ciclo da violencia de xénero. Falsas crenzas sobre os malos tratos a muller. Como empezan os malos tratos. Cómo detectalos
Inclusión no plan de convivencia da prevención e detección de condutas como o control, o acoso e abuso.
Actividades de sensibilización, información, formación e intervención en ambientes de socialización cibernético.
Eixo 6
Implantar programas de detección de condutas perxudiciais.
Aplicación de cuestionarios entre os alumnos/as nos que se detecten relacións tóxicas
Elaboración de protocolos de actuación para dar resposta as necesidades do noso centro.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario