martes, 26 de marzo de 2019

Plan de Igualdade do CPI de Cervantes

Plan de igualdade do CPI de Cervantes O meu centro está situado nun entorno rural. Todavía danse actitudes estereotipadas e machistas no que se refire a corresponsabilidade e as tarefas do fogar e certos prexuizos acerca da valía diferente de homes e mulleres. Os obxetivos e contidos van dirixidos a unha poboación adolescente de 12 a 16 anos. Os obxetivos e contidos van dirixidos a toda a comunidade educativa. Eixo I Incorporación transversal da perspectiva de xénero e da igualdade de oportunidades nos distintos documentos do centro. Eixo II Desenvolvemento dun proxecto vital libre de estereotipos de xénero Eixo III Perspectiva de xénero de cara ao éxito escolar, acollendo a diversidade (lingüística, étnica, socio económica e sexual...) Eixe IV Respostas afectivo sexuales sanas, harmónicas y tolerantes coa diversidade Eje V Revisión das relacións abusivas de poder e a violencia sistemática no exercicio das relacións de poder Eje VI Abordar a detección precoz e dar unha resposta eficaz e sistemática a violencia de xénero. Obxetivos Eixo 1 Documentación organizativa dos centros -Revisión de materiais didácticos -Revisión do plan de convivencia. Actuaciones en casos concretos de conductas contrarias a convivencia por razón de sexo Eixo 2 Poñer a disposición dos centros: recursos, estratexias, materiais encamiñados a crear espacios e tempos de convivencia non estruturados libres de roles de xénero. Participación de axentes sociais diversos Actuacións de sensibilización dirixidas a comunidade educativa Traballo en rede e visibilización de boas prácticas Trabajo en red y visibilización de buenas prácticas Este primeiro trimestre imos a abordar o problema da violencia de xénero identificando tres vertientes: psicolóxica, física e sexual. Igualmente faremos actividades relacionados coa detección dos primeiros indicios e sinais de alerta nas relacións afectivas dos adolescentes. Os alumnos e alumnas terán contacto coa filosofía do movemento (heforshe). Unha interpretación do feminismo que se manifesta a través dunha actitude e disposición incompatible coa hostilidade ou a carraxe contra o sexo masculino. Pretende o desenvolvemento dunha persona superando estereotipos sexistas que nos condicionan. Analizaremos tamén distintas cancións que teñen unha mensaxe machista ou de dominación. Eixo 3 -Facilitar modelos profesionais diversos que rompan os roles de xénero. Análisis de ponencias de mulleres emprendedoras en distintos campos profesionais. Potenciación de talentos persoais en pe de igualdade Eixo 4 Implantar orientacións para a abordaxe da educación afectivo sexual dende a perspectiva da diversidade e un proxecto de vida libre e saudable Tratamento normalizado da realidade transexual Colaboración con axentes socioeducativos para a abordaxe da saúde afectivo sexual. Análisis de videos publicitarios onde se observe cosificación da muller. D Eixo 5 Fortalecemento de programas e materiais sobre a socialización preventiva contra a violencia de xénero. Análisis de textos nos que se expliquen os distintos tipos de violencia de xénero. Perfil do maltratador e da maltratada. Como se produce o ciclo da violencia de xénero. Falsas crenzas sobre os malos tratos a muller. Como empezan os malos tratos. Cómo detectalos Inclusión no plan de convivencia da prevención e detección de condutas como o control, o acoso e abuso. Actividades de sensibilización, información, formación e intervención en ambientes de socialización cibernético. Eixo 6 Implantar programas de detección de condutas perxudiciais. Aplicación de cuestionarios entre os alumnos/as nos que se detecten relacións tóxicas Elaboración de protocolos de actuación para dar resposta as necesidades do noso centro.

No hay comentarios:

Publicar un comentario